To była wyboista droga, ale w końcu będziemy wracać do firm, podróżować i jeść w lokalnych restauracjach.
Ułatw sobie płynne przejście do ponownego otwierania biznesu.
Rozpoczynając tę transformację, musi nastąpić ważny krok: komunikacja.
Nasza „normalność” została przewrócona do góry nogami, w wyniku czego niektóre standardowe praktyki mogą ulec zmianie w miarę rozkręcania się pracy.
Pomimo to, w dużej mierze klienci będą oczekiwać powrotu do wachlarzu swoich wcześniejszych doświadczeń, swobody w obsłudze, ulubionych potraw w menu.
Gdy restauracje, bary, hotele i inne firmy z branży hotelarskiej zaczynają ponownie otwierać się, właściciele muszą jednak rozważyć skuteczne narzędzia komunikacji, aby zapewnić lepsze praktyki.
Lemonic ma TOP5, jeśli chodzi o porady i wskazówki, które usprawniają komunikację:
- Używaj wielu oznaczeń.
Np .: gdzie powinni chodzić, jak zamawiać jedzenie, jak dokonywać płatności itp…
Skorzystaj z zaleceń GIS dla gastronomii jako źródła podczas opracowywania
wytycznych!
- Wykorzystaj filmy i zdjęcia, aby pokazać, jak będzie wyglądać Twoja nowa przestrzeń.
- Upewnij się, że menu jest aktualizowane online.
Ważne jest, aby ludzie byli w stanie zobaczyć, jaki mają wybór, zanim przyjdą na
obiad.
- Zachęć klientów do powrotu lub skorzystania z opcji „na wynos”. Właściciele lub
menedżerowie restauracji mogą wysyłać informację (np. hasło rabatowe, promocję,
zniżkę itp.) pocztą elektroniczną lub po prostu wręczając kupony.
- Użyj mediów społecznościowych do wycieku informacji.
Np .: nowe daty otwarcia i procedury dotyczące posiłków itp…..
lemonic współpracuje z restauracjami, aby utrzymać ich rentowność podczas COVID. Właściciele i menedżerowie, którzy szukają pomocy przy ponownym otwieraniu lokali, prosimy o kontakt!
Z niecierpliwością czekamy na ponowne rozpoczęcie Waszych działalności w pełnym zakresie!