Historycznie rzecz biorąc, zaniechanie w stosunku do początkowej organizacji i standardowych praktyk był przyczyną upadku ogromnych imperiów, takich jak Rzym czy Persja. Tą ideę można zastosować w życiu codziennym ludzi lub w świecie biznesu. Bycie leniwym, zbyt wygodnym lub bezpiecznym może mieć negatywne skutki, które hamują postęp i osłabiają strukturę każdego systemu, niezależnie od tego, czy jest to starożytna cywilizacja, życie jednostki czy podstawa biznesu.
Jako eksperci ds. Marketingu, za których się uważamy, rozważaliśmy pomysł sprawdzenia podstawmarketingowych firmy, a także aktywnie próbowaliśmy ulepszyć tę bazę.
Pracownicy firmy bardzo łatrwo mogą odejść od korzeni biznesowych lub podstawowych sprawdzonych praktyk, gdy praca się nawarstwia. Robi się dużo, na skróty, i już wkrótce zapomniałeś, że w pierwszy czwartek miesiąca publikujesz tego bloga… Zapomniałeś zachować pewne elementy oryginalnego logo swojej firmy podczas rebrandingu… I tak dalej, i tak dalej. W każdej firmie są różne skróty, ale bez względu na to, jaki może być problem, prawie zawsze można go rozwiązać poprzez refleksyjną, wewnętrzną ocenę. Można utożsamiać te oceny (zwłaszcza jeśli chodzi o praktyki marketingowe) do sprawdzenia zdrowia fizycznego lub psychicznego danej osoby. Tak jak każdy wie, że upieczenie świeżego kurczaka jest o wiele zdrowsze niż zatrzymywanie się na „Zingera”, rogi są nadal zaokrąglane, a wynikające z tego decyzje nie są całkowicie oparte na tym, co jest „poprawne”.
Jednakże, kiedy przyjdzie ten czas, aby wrócić do podstaw – jest kilka kluczowych elementów, które kierują marketingiem i rozwojem każdej firmy. Marka, wartość produktów i usług, struktura cenowa, komunikacja z klentem i obsługa klienta – to są niezwykle ważne elementy, które należy regularnie sprawdzać – zwłaszcza gdy jeden obszar firmy staje się znacznie bardziej „gorączkowy” niż inne działy. Na przykład: jesteś tak szczęśliwy, że masz płacących klientów, że pracujesz bez wytchnienia, aby ich zadowolić i dostarczyć produkt, nie koncentrując się na niczym innym, dopóki nie zakończysz z nimi współpracy i nie zdasz sobie sprawy, że nie pozyskujesz nowych potencjalnych klientów lub nowych firm. Rozbudowanie jednego działu w firmie może sprawiać wrażenie, że osiąga się duże zyski – dopóki nie zdasz sobie sprawy, co zaniedbujesz.
Jest pewien związek między odchyleniem od podstaw marketingowych a popularnym korzystaniem z modnych diet. Ludzie zawsze chcą szybkiej utraty wagi. Kiedy tracą tylko pół kilograma tygodniowo lub mniej, rezygnują z takiej diety.
Powolna utrata wagi pojawia się podczas naprawdę zdrowej diety, podobnie jak stopniowe zyski pojawiają się, gdy firmy przyjmują bardziej holistyczne podejście do marketingu i rozwoju biznesu. Opracowywanie i przeprowadzanie procesów dla każdego aspektu Twojej firmy jest ważne. Na przykład: zamiast przestrzegać ścisłych wytycznych „modnej diety”, człowiek powinien zrozumieć, jakiego paliwa potrzebuje do swojego indywidualnego planu życiowego. Jeśli ktoś codziennie biega na długich dystansach – rezygnacja z węglowodanów i przejście na dietę ketogeniczną nie ma sensu. Wszystkie firmy mają różne potrzeby, w wyniku czego każda organizacja będzie miała inne procesy.
Potrzeby biznesowe zmieniają się w czasie, podczas gdy inne mogą pozostać takie same. Stała ocena jest najważniejszym aspektem. lemonic gwarantuje, że nasi klienci marketingowi nigdy nie wpadną w apatię, jeśli chodzi o ocenę kondycji ich firmy. Ustawianie i resetowanie tego fundamentu co jakiś czas jest tak samo łatwe, jak myślenie o tym, jakie jedzenie będzie napędzać twoje codzienne czynności. Masz więcej pytań lub nie wiesz, jak zrobić pierwszy krok?
Napisz do nas dzisiaj, aby otrzymać BEZPŁATNĄ konsultację.